عنوان سوال - کمبود کدام ویتامین باعث خارش بدن میشود

0
0
97 نفر مشاهده کردند
۴ سال پیش
سلام آقای دکتر
وقت بخیر
بنده به مدت یک سال، مولتی ویتامین خارجی مصرف میکردم که تقریبا شامل همه ویتامین‌ها میشد. یک هفته ای میشه این مولتی ویتامین رو قطع کردم، چون داروخانه‌های اطراف نداشتن و هنوز نتونستم گیرش بیارم. از وقتی قطع کردم خارش بدن و خارش پوست گرفتم. میخواستم ببینم خارش پوستم به خاطر کمبود کدوم ویتامین ممکنه باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
با تشکر
پاسخ دکتر

با سلام.
خارش پوست شامل علت های مختلفی هست.این مورد را که اشاره نمودید بیشتر یک همزمانی مطرح است.
مقادیر بیش از حد ویتامین ها ممکن است ایجاد خارش نمایند ولی کمبود بعید است.در هر حال برای بررسی بیشتر ،شرح حال و معاینه ضرورت دارد.در صورت تمایل برای ویزیت به09339090455 پیام با نام برای دریافت نوبت بدهید تا با شما هماهنگ گردد‌. هم چنین برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله علت خارش پوست را مطالعه کنید.

خدمات

Created by Adeel rehmanfrom the Noun Project

درمان جوش

درمان ریزش مو

Created by Shakeel Ch.from the Noun Project

تزریق بوتاکس

Created by DinosoftLabsfrom the Noun Project

تزریق پروفایلو